Klachten


Algemeen

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij streven ernaar om samen met u naar de beste oplossing of met het juiste antwoord te komen. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren en alles zo goed mogelijk naar uw zin te maken, de klant is immer koning.

Bogijn Automotive raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@bogijn.nl of door een brief te sturen naar:

Bogijn Automotive
Energieweg 7
6651KT  Druten

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u twee maanden de tijd om het defect te melden.

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Bogijn Automotive zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan en/of niet gemonteerd door erkend en gediplomeerd monteur.

 

Klachtenafhandeling:

U ontvangt van ons altijd binnen uiterlijk 5 werkdagen antwoord op uw vraag/klacht. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.

---

Bogijn Automotive streeft naar tevredenheid van klanten. Des al niet te min kan het voorkomen dat naar zorgvuldig behandelen van klachten het niet tot een bevredigend resultaat heeft geleid. In dit geval, of een soortgelijk geval, is het mogelijk om uw klacht ter inzake voor te leiden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, dit kan via de website www.sgc.nl

Tevens kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) dit via de volgende link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Laagste prijsgarantie

Vindt u het onderdeel ergens anders goedkoper inclusief verzendkosten? Dan krijgt u het verschil terug + nog eens 10% als bedankje!
Kijk hier hoe het werkt!

Ik begrijp het

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maakt Bogijn.nl gebruik van cookies. Meer info

CHAT