FAQ, Veelgestelde vragen

Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen, wanneer wordt het overige geleverd?
Uiteraard, het kan soms zijn dat we gebruik maken van een deellevering door onze diversiteit aan magazijnen en levertijden kan het dus zijn dat u soms iets wat eerder ontvangt dan de rest. 
Een deellevering voeren we uitsluitend uit in het kader van onze kwaliteitscontrole. Onderdelen die andere delen in dezelfde bestelling kunnen beschadigen versturen we apart, remschijven en koppelingssets bijvoorbeeld. Grote en gevoelige delen versturen we normaliter ook altijd apart; Radiatoren, uitlaatdelen, accu’s, etc..

Ik wil graag iets terugsturen, hoe doe ik dit?
Een retour kunt u gemakkelijk aanmelden via: ‘Klantenservice’ > ‘Retouren & Garantie’ > ‘Retour Aanmelden’. Vervolgens wijst het zich vanzelf.

Hoe lang duurt het voordat ik het geld van mijn retourzending terug krijg?
Zodra uw retour bij ons is aangekomen dienen we deze binnen 14 dagen te verwerken. Zodra verwerkt wordt direct het geld overgemaakt en krijgt u hier bericht van.

Wat is de levertijd van de artikelen?
Levertijden staan altijd weergegeven bij onze afzonderlijke artikelen. Hierbij geld, besteld u meerdere levertijden dan geldt over het algemeen de langste levertijd.
Direct Leverbaar is vandaag tot 17:30 besteld normaliter de volgende werkdag in huis. Staat er een daadwerkelijk aantal dagen achter, dan dient daar uiteraard even rekening mee gehouden te worden. Voor de volledige uitleg, klik hier!

Wanneer kan ik mijn bestelde bestelling thuis verwachten?
Verwachte verzenddata kunt u altijd terugvinden in uw account, wanneer u inlogt, naar uw bestellingen gaat en vervolgens de betreffende bestelling opent zult u hier de verwachte verzenddatum terugvinden.

Krijg ik een traceeroptie aangeboden nadat mijn bestelling verzonden is?
Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u normaliter altijd een mailtje van onze verzendpartner met daarin een traceeroptie. Ook in uw account kunt u na verzending de traceeroptie terugvinden.

Wordt er op zaterdag geleverd?
DPD levert standaard niet op zaterdag, wilt u op vrijdag iets bestellen wat ‘Direct leverbaar’ is en u graag zaterdag ontvangt; kies dan voor PostNL. Voor PostNL is de zaterdag namelijk wel een standaard afleverdag.

Kan ik bij Bogijn ook achteraf betalen?
Bij Bogijn Automotive kunt u achteraf aan de deur contant betalen, rembours. Hier vragen we € 9,95 vergoeding voor daar de kosten hiervoor hoger liggen. Verder hebben we geen achteraf betaalmethoden

Laagste prijsgarantie

Vindt u het onderdeel ergens anders goedkoper inclusief verzendkosten? Dan krijgt u het verschil terug + nog eens 10% als bedankje!
Kijk hier hoe het werkt!

Ik begrijp het

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maakt Bogijn.nl gebruik van cookies. Meer info

CHAT