ATE Remschijf (24.0125-0102.1)
- Artikelnr: 24.0125-0102.1
- EAN: 4006633106337
- SKU: 7068363
- Verpakkingseenheid: 2
- Handelsnummers: 425102
Prijs p/st: € 66,15
Specificatie
Een ATE 24.0125-0102.1 remschijf is er een van uitstekende kwaliteit. Onder andere toepasbaar in diverse 200 C3 Avant (447, 448) modellen. De remschijf 425102 is van een erg hoge kwaliteit en zeer scherp geprijsd. Deze disc wordt over het algemeen aan de Vooras toegepast.
De remschijf is Geventileerd. De afmetingen van de 24.0125-0102.1 zijn de dikte is 25,0mm, een hoogte van 46,5mm. De steek van deze remschijf betreft 112,0. En deze ATE remschijf heeft 5 gaten.
Remschijven worden verkocht per 2 stuks, een minimale afname is dan ook 2 stuks. Prijzen zijn per stuk weergegeven.
Met deze remschijf kom je niet voor verrassingen te staan, gaat lang mee en is van erg hoge kwaliteit. Kortom met dit type remschijven kun je er weer even tegenaan! Deze remschijf past onder andere op jouw 200 C3 Avant (447, 448)! Verifieer een remschijf overigens altijd even met onze kentekencheck, of zoeken op het juiste merk-model-voertuig. Er kunnen zo nu en dan nog wat specifieke verschillen in zitten. Denk aan diameter verschil remschijf of een zo genoemd ‘PR-nummer’ remsysteem type aanduiding. Deze en andere vind je via deze zoekmethode en de aangegeven informatie. Twijfel je? Vraag het ons even, we kijken graag met je mee!
Voor alle overige technische informatie klik je hier.
Chassisnummer (VIN) vanaf | 44-G-073363 |
Bouwjaar tot | 12-1990 |
Inbouwplaats | Vooras |
Buitendiameter [mm] | 276,0 |
Remschijfdikte [mm] | 25,0 |
Minimale dikte [mm] | 23,0 |
Remschijftype | Geventileerd |
Verwerking | Gelegeerd/Gecarboniseerd |
Oppervlakte | Gecoat |
Aantal gaten | 5 |
Steek wielbouten (mm) | 112,0 |
Hoogte [mm] | 46,5 |
Centreringdiameter [mm] | 68,0 |
Binnendiameter [mm] | 135,0 |
Naaf boring-Ø [mm] | 15,4 |
Controleteken | E1 90R-02C0118/0327 |
Documenten
Alternatieven
Toepasbaarheid
OEM - nummers
Merk | OE nummer |
---|---|
VAG | 447 615 301 A |
VAG | 447 615 301 B |